Waarom lid worden?

Ben jij liberaal denkend? Heb jij liberaal bloed in je aderen? Kom dan langs bij het financiële kenniscentrum van de VVD!

Intro

Het Thematisch Netwerk Financiën organiseert voor zowel leden als niet-leden interessante bijeenkomsten op het gebied van liberaal financieel beleid. Denk hierbij bijvoorbeeld aan monetair beleid, de rijksbegroting, crowdfunding, de toekomst van de euro, financiële wetgeving, de Brexit maar ook aan belastingen en welke politieke richting de VVD daarin volgens jou moet gaan.

Netwerk

Het netwerk biedt jou een unieke kans om te sparren met VVD Kamerleden, bewindspersonen, VVD prominenten en (inter)nationale topsprekers, zoals captains of industry uit de financiële sector maar ook hoogleraren en ervaringsdeskundigen.

Het unieke aan het Thematisch netwerk Financiën is de combinatie van openbare toegankelijkheid en het niveau van de bijeenkomsten. De openbare bijeenkomsten vinden plaats op locatie, bij bedrijven en organisaties door het hele land.

Hart van de democratie

Daarnaast houdt het netwerk voor haar leden regelmatig besloten bijeenkomsten. Deze bijeenkomsten worden gehouden in het hart van de Nederlandse democratie: de Tweede Kamer in Den Haag.

Conclusie

Het Thematisch Netwerk Financiën is er voor iedereen die het liberale gedachtegoed van de VVD een warm hart toedraagt. Doe mee en praat mee over belangrijke financiële thema’s die iedereen in Nederland en Europa aangaan.

Groot Liberaal Netwerk voor iedereen

Actuele financiële thema’s

Oefen invloed uit

Heb Contact met Kamerleden en bewindspersonen

Kortom: Praat mee en Doe mee!

Lid worden?

Meld je dan aan via Mijnvvd.nl (het is daar ook mogelijk om alleen netwerkvriend te worden). VVD-leden kunnen kosteloos lid worden van het Thematisch Netwerk Financiën.

Geen VVD-lid? Geen probleem: sinds1 januari 2017 kun je voor een bijdrage van 30 euro per jaar Netwerkvriend van het Thematisch Netwerk Financiën worden. Je hebt dan toegang tot alle openbare en besloten bijeenkomsten van het netwerk en je bijdrage komt rechtstreeks ten goede aan het netwerk.